زمستان













کلــــبه عاشـــقانـــه مـــآ

آوازي که عشق بر لبان خود دارد ، هرگز نمي ميرد..

زمســــتان نیست

  آقــایی دلتنــگی تــوست که می لرزانــَد چهارسُــتون دِلـــم را…

 



نظرات شما عزیزان:

سارا یکتا
ساعت10:38---11 فروردين 1394
رفتم بانک گفتم هیشکی از جاش تکون نخوره همه بخوابن رو زمین بعد گفتم الکی مثلا من سارق مسلحم الانم تو کلانتریم اینا این الکی ها رو نشنیده بودن بی شعورا مث خر منو زدن..................سلام خوبی؟تو همبلاگیهات از سارا یکتا با معرفت تر هم دیدی؟؟؟؟؟نوچ دیدی ایمیلمم تو کامنتم گذاشتم دوس داشتی اد بنمو بعدشم جواب کامنت شرعی و اخلاقی و عرفی و اجتماعی وفرهنگی و...واجبه ها؟؟؟؟؟
پاسخ:سلام آبجی ببخشین نبودم چند روز


سارا یکتا
ساعت13:25---6 فروردين 1394
امروز رفتم سوپر مارکت یه چیپس برداشتم و رفتم بیرون.یارو گفت :کجا؟گفتم:الکی مثلا پولشو دادم.گفت:بیارفتم جلو گفتم:چیه؟؟؟؟؟يدونه زد تو دهنم که تا یربع صدای زود پز میدادم.برگشته میگه:الکی مثلا من بقیه پولتو دادم.........................سلام سال نو مبارک.میگم اسم وبمو بذارم فضول خزری چطوره''؟؟؟؟

سارا یکتا
ساعت16:50---25 اسفند 1393
دقت کردین وقتی بچه ای به دنیا میاد همه جمع میشن چه مامانیه چه خنده هاش مامانیه لباساشو چه مامانیه از بابایی خبری نیست کی یاد بابا میفتن؟؟وقتی پوشک بچه رو باز میکنن میگن ای بابا!!! چقدر ریده???????Hello good girl

سارا یکتا
ساعت14:43---18 اسفند 1393
هر وقت پسرا فرق رنگهای جگری، دونه اناری، سرخ آبی ، لاک ناخونی رو فهمیدن و به همشون نگفتن قرمز ، اونوقت بیان پارک دوبل خانوما رو مسخره کنن ..................زنها مثل میوه اند .هر کدام رنگ ، شکل ،عطر،طعم و مزه خودشون رو دارند.مشکل مردها اینه که عاشق سالاد میوه اند................سلام ای انسان خوف . خوفی عایا؟؟؟؟امیدوارم از دوست hasan aghaعیدی توپی بگیری.
پاسخ:سلام آبجی ممنون خداکنه ههه


سارا یکتا
ساعت17:09---12 اسفند 1393
همسایمون نذری آورده بود اومدم تشکر کنم قاطی کردم گفتم :خدا رو شکربیچاره فکر کرد ما داشتیم از گرسنگی می مردیم دو تا بهم داد....................مادر مادر بزرگم صد وبیست سالشه دیدمش لباس ورزشی پوشیده داره نرمش میکنه بهش گفتم ننه جون شما هم ورزش میکنی؟گفت:چرا که نه ...گفتم :فیسبوک هم میری ؟؟؟خخخخخخ گفت:پ ن پ . از فیسبوک میگردم.فکر کردی دوست پسری که الان تو فیسبوک داری کیه ؟؟؟؟؟؟؟دو دستی زدم تو سر خودم............سر بزن .کامنت نمبدی فحش بده تا بدونم وبم می یای. خیلی دوس دارم فحش جدید یاد بگیرم فحش جدید چیزی بلدی؟؟؟؟؟؟؟بزور نباید سربزنی دوس دارم حضورت داوطلبانه باشه. اوکی؟؟؟؟
پاسخ:سلام منگه همیشه برات پست میزارم گلم


سارا یکتا
ساعت9:36---6 اسفند 1393
نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر ......و می دانی که کویر بدون باران زنده است پس برو بمیر خخخخخخخ سلام

سارا یکتا
ساعت11:27---30 بهمن 1393
پلک بر پلک مي گذاري به خود مي گويي اندوه نيز مضحک است،زيرا تمام مي شود، پلک بر پلک مي فشاري و ميداني ،آنچه تمام مي شود تويي نه اندوه....bi maram Salam
پاسخ:سلام آبجی معذرت نبودم چند وقت


sara yekta
ساعت17:46---20 بهمن 1393
تو کوچه های شهر میفهمم اینو من : تنهایی آدمو ولگرد میکنه.سلام عرض شد. خوبی؟؟؟؟؟؟

احسان
ساعت16:47---10 بهمن 1393
با سلام صاحب گرروه ابدیس طراح هستم طراحی هدر وبنر وشکلک و فونت و لوگو برای وبلاگ و چت روم رو رایگان انجام میدهیم اگر شما به هر کدام از اینها نیاز داشتید به ادرس وبم که در زیر میدم بیایید و ما ان را در اختیارتان میزارم با تحویل سریع و رایگان

http://abdistarh.avablog.ir/


sara yekta
ساعت11:57---9 بهمن 1393
تجربه بهم ثابت کرده که ازیه سنی به بعددیگه نباید در پیشگاه والدین گرامی از افعال پرسشی استفاده کرد!برای مثال:میشه من امشب با دوستام برم بیرون؟ (شکل غلط)من رفتم بیرون! (شکل صحیح)--------------------------------------------------- ---------------------------لیلی شدم مجنون شدی ، شیرین شدم فرهاد شدی ، حوا شدم بعید میدونم آدم بشی

sara yekta
ساعت21:29---4 بهمن 1393
خانومه به شوهرش میگه :

عزیزم موافقی برا دهمین سالگرد ازدواجمون یه گوسفند قربونی کنیم ؟؟

.

.

.

.

.

.

.

شوهرش میگه : گناه گوسفند بیچاره چیه وقتی یه خری اشتباه کرده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبهبرچسب:,سـاعت نويسنده love| |